Sivut

sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

no otsikkko.

Mun on pitäny jo vaikka kuinka kauan ottaa itteeni niskasta kii ja taas postata ja kertoo kuulumisii, mut en ikinä saa aikaseksi, oon vissii laiska tai :D ? noh, ny tuloo sitte sitä tekstii !


Eli, oon ollu tän viikonlopun mun ystäväl Tarulla. Mun piti alunperin ottaa Disni mukaa, mut sitte se ei onnistunukkaa :/ noh, kesäl viimmestää ;)

Mentiin perjantaina Kallella ja Amorilla kouluu kentäl (: Menin Kallella ja se oli tosi kiva ! Sitte mentiin lauantaina puomeja ja kavaletteja, ja menin sitte Amorilla. Seki oli toosi kiva ;) Tarulla oli muutenki toooosi kivaa <3 ;p jouduin vaa lähtee sieltä tänää (sunnuntaina), koska Disnille tuli extemporee vaa hesasta joitai kattojii, ja oli vähä pakko mennä sitte. Se oli 12v tyttö, joka oli tosi arka, mut meni mun ja äitin mielestä tosi kivasti Disnillä, ja ne etti vaa iha harraste-ponii, mutmut olisha seki omal taval kiva, et sais Disniki semmose kodin mis ei olis mitää tavoitteita, ja meno olis sillee ns. rennompaa, ku ei esim. joka viikonloppu kisoja jaja nii :D mut kattoo mitä ne päättää, ei yhtää tierä, ku ei nekää montaa ollu vielä koittanu. Ja ny on tullu tosi kivasti uusii kiinnostuneita :) Itte myös näytin tottakai sille tytölle kuinka se menee mulla, ja hyppäsin jotaki 80-90cm.. Ku ei niitäkää nii kiinnostanu se kapasiteetti tms!

Huomenna EHKÄ meen Susan kouluvalmennuksee, tai Sannan estevalmennuksee tai sit ehkä yhet tyypit tuloo kattoon Disnii :D


hieno Kalle !

tää kuva kertoo nii paljo <3

siin muutama kuva Kallesta ja musta =)


terquin miinA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti