Sivut

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Esittelyä itsetäni ja ponistani (:

Pitemmittä puheitta, esittelen ensin itseni, ja sitte ponini. =)

Minä:
Olen 13vuotias tyttö, harrastanut ratsastusta koko pienen elämäni. Harrastan ratsastusta päivittäin, ja jos pidän ponilleni vapaata, on minua pyydetty jo seuraavaan paikkaan ratsastamaan muiden hevosia/poneja. Ratsastuksessa kilpailen kolmea eri lajia: Esteratsastus, kouluratsastus & kenttäratsastus. Noista kolmesta minua lähimpänä sydäntä on kuitenkin kenttäratsastus, jossa voitin tänä vuonne alueen ponien kenttämestaruus pronssia, josta sai kiittä poniani♥ Ja kenttäratsastuksessa tavoitteenikin on korkeimmillaan. Käyn viikoittain ponillani, sekä muiden hevosilla valmennuksissa, sekä este- että kouluvalmennuksissa. Kisaan myös muiden hevosilla :) Joo ja tosiaan minulla on oma poni, ja site ennen on ollut kaksi ponia. =)


Ponini:
Disney on elämässäni tärkein tällä hetkellä ♥ Disney on 12 vuotias tamma, säkä 144,5. Disneyllä on kisattu kansallista 100cm ja hB, mutta kapasiteettiä väh. hA. Ponnuakin Disneyltä löytyisi vaikka mihinkä ;) Olen kisannut Disneyllä seura- ja aluekisoja, vasta koulua  hC ja esteitä 80cm, ja kentässä olen startannut yhden harrasteen, ja siitä saimme alueemme ponien kenttämestaruus pronssia, sekä olen ollut yksissä harjotuskenttiksis (; Disney on maaaaaaailman kiltein poni, ei ole koskaan minun nähtyäni pukittanut tai hyppinyt pystyyn. Disney on myös superkiltti hoitaa, kengittää, raspata yms! (= Disney rakastaa maastoilua, ja maastoesteiden hyppimistä! Todella reipas ratsastaa, ja itsekin tykkään enemmän sellaisista hevosista, jotka liikkuu omalla moottorilla ! (:
Joten maaaailman paras poni♥, vaikka toki meilläkin on ollut huonoja päiviä (: mutta viis niistä!

Tässä tälläinen postaus, ja toivottavastin innostun tästä bloggaamisesta, ja alan kirjoittamaan päivittäin. (mutta aika usein maneesilla menee illat myöhään monen hevosen ratsastaessa, tai valmennuksessa)

terkuin: Maisa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti