Sivut

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Ylistaron alue-estekisat ja muuta perus ratsastelua =)

Eli olin sekä Intolla että Ellalla lauantaina 18.5 Ylistarossa alue-estekisoissa. Päivä oli ihan läkähdyttävän kuuma, mutta selvittiin hengissä. Intolla menin 80cm 0/4vp, kun yksi kielto uusinnassa. Olin kumminki tosi tyytyväinen, kun oltiin piitkästä aikaa kisoissa, ja päästiin maaliin. Ellalla menin 90cm 0/0vp, ja sijotuttiin sijalle 9/55 :)

80cm 4/0vp






90cm, uusinta


Menin myös Ellalla 100cm. Perusradalla tippui kolmos este, mutta ei se mitää, olin tyytyväinen rataan:)  Tulos siis 4vp, ja lopputuloksis olin 20/45.

90cm

100cm

Muuten tää viikko on menny ihan perus kaavalla! Huomenna meen toista kertaa jo ratsastamaan yhtä ponia, ku mua on pyydetty ratsastaan sillä. Huomenna olis tarkotus vissii vähä hypätä ja mennä jokku kisat sitte kesäkuus. Mutta muuten ens viikolla ei tapahdu mitään kummoosia. Sunnuntaina lähretään Niinisaloon kenttäleirille, joko yhdellä tai kahdella hepalla! =)

-miinA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti