Sivut

torstai 26. heinäkuuta 2012

.

Mulle on aina ton otsikon keksiminen työlästä :D ^^

Joo,
elikkäs eilen päivällä ratsastin Inton, ja kävin vaan rennon käynti maaston, n. puol tuntia. Sitte illemmalla lähettiin alajärvelle kattoon yhtä 9v. ruunaa (: Oon ollu jo ennemmin kattoos sitä kerran, sillon hypättiin, nyt menin koulua! Se on vaa nii tooosi kiva, ja just semmone sopiva mun käteen, ja ehkä siks, koska se muistuttaa tooosi paljon ratsastettavuudeltaan Disniä =)

Ja tässä pari kuvaa, joita olen nyt odottanut vähän aikaa saapuviksi säpöön:

Disni hevosten uinnin SM 4.sij <3

Into kurikka 22.7.-12 80cm

Into kurikka 22.7.-12 80cm
 harmi ku ei oo 90cm yhtäkää kuvaa :/



Joo ja tänään meen ainon ja taikan kans hyppiin Intolla alavudelle maastoesteitä, ja riippuen siitä kuinka Into menee, nii katotaa sit jos menis sinne alavuden kenttiksiiin :) siitä sitte lisää vielä tänään tai huomenna !

-miinA

1 kommentti:

  1. Mulla pitäis olla sulle kuvia järkkäris siit 90cm radalta :) Toimitan sulle kun saan vaan koneelle ja tikulle.. (: Niin ja jos haluat?! =)

    VastaaPoista