Sivut

tiistai 29. toukokuuta 2012

äöä

En oo ny päässy postaileen, koska mun henk.koht. elämäs on ny tapahtunu kaikkee, että postaan ku saadaan kaikki järjestyyn (: Intolla oon ny kisannu, eka kurikas 20pv, menin 60-70cm 4vp, ja menin sitte 80cm, koska ärsytti se turha pudotus. 80cm nollille, ja sijotuttiin 4. (: Ja huom. olin hypänny Intol edellisen kerran viime kesänä, ja suoraan vaa kisoihi ;) Ja sit 26.pv lähettiin ylistaroon alue-estekisoihin, ja menin vaan 80cm, ja nollille, ja sijotuski jäi niiin pienestä kii /: Mut oon niiin tyytyväine ♥

lisää postausta ku saan vähän asioita järjestykseen.

Nii ja tänää Intol Susan kouluvalkkuun ;)
'
-miinA

1 kommentti:

  1. Moikka, ei kai haittaa jos näyt mun tekemällä leirivideolla? Laitan sen sit tänne: http://www.youtube.com/user/PhaRReeE?feature=mhee :)

    VastaaPoista