Sivut

torstai 29. joulukuuta 2011

Reissulle (:

Eli lähdettiin Disnin kans mun parhaalle kaverille vähä kyläileen maanantaina =) Joten päivitän täs ny muutaman päivän ratsastelut yms. hommailut ;)

~261211~
Mentiin ratsastamaan illalla Tarun kans sekä Disney että Kalle. Ekaks mä menin Disnillä ja Taru Kallella =) Lyhkänen alkuverkka. Sitten vaa jotain pientä työstämistä ravis ja laukas. Sitte vaihdettiin poneja, mä sitte siis Kallella ja Taru Disnillä ;) Ponit meni hyvin ! Mentiin joku puolisen tuntia.

~271211~
Aamulla heti hoidettiin talli. Hepat pihalle ja siivottiin karsinat yms. Päivemmällä mentiin ratsastamaan ensin Kalle ja Amori. Aluksi Mira piti mulle ja Tarulle tuntia, menin Kallella ja Taru Amorilla. Tehtiin ihan normi työskentelyä :) Sitte vaihdeettiin niin, että Taru meni Kallella ja Mira meni Amorilla, mä kuvasin. Kun Kalle ja Amori oli liikutettu, niin laitoin Disnin valmiiksi. Laitoin gramaanit. Ihan perus alkuverkka. Sitte ihan kunnollista työskentelyy. Disni oli aika rento ja miellyttävä, ja Taru sai sika hienoja kuvia, ku jos ne vaan sais vielä koneelle. Menin vaan jonku puolisen tuntia Disnillä, oli pimiä  ja yms. ja Disni meni hyvin. ♥



-maisa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti